השתלטות על מערכות קירור אמוניה

דנמרק: NeoCharge הוא פתרון חדש מבית Danfoss שנועד לצמצם את עלויות האנרגיה, להגדיל את הקיבולת ולשפר את השליטה במערכות קירור אמוניה בטעינה נמוכה.

בעוד שמערכות בעלות מטען נמוך יכולות לחתוך במידה ניכרת את מטען האמוניה, דנפוס טוען שהיה קשה לשלוט בהן ולא היה פתרון אמין לתיקון מערכות קיימות. 

NeoCharge מאפשר לקבלנים ולבעלי מתקנים להעניק לכל סוג של מערכת קירור יכולות טעינה נמוכה, תוך קיצוץ בעלויות האנרגיה ומאפשר הרחבת יכולות המערכת. 

זה מאפשר למערכות DX) לפעול ללא חימום יתר. במערכות מוצפות מסורתיות, הפתרון מפחית את המחזור לקצב הנמוך ביותר האפשרי תוך שמירה על ביצועי מערכת גבוהים.

פרסום

Danfoss טוענת שניתן להוזיל את עלויות האנרגיה בעד 20% בהשוואה למערכות DX סטנדרטיות, וניתן להגדיל את קיבולת המערכת בעד 40% באמצעות אותו מטען אמוניה.

בלב הטכנולוגיה נמצא בקר המאייד האלקטרוני Danfoss EKE450, בקר NeoCharge וחיישן. המערכת יכולה לפעול עם שסתום הזרקה בודד או מאייד מלא. עיצוב ה-Plug and Play ודרישות התצורה המינימליות שלו הופכים את ההתקנה לפשוטה, אומר Danfoss. 

החיישן המחומם של NeoCharge מנטר את תנאי המאייד, ומספק תובנות בזמן אמת לגבי איכות הקירור. 

התאימות משתרעת למערכות זרימת משאבות מסורתיות עם תוספת של מודולי פונקציית PWM חדשים. ניתן לשלב בקלות מודולים אלה עם פלטפורמות ICF קיימות, המציעות גמישות ואפשרויות יישום גדולות יותר. המערכת תואמת גם לשסתומי ICM ו-AKVA, מה שמרחיב עוד יותר את הרבגוניות שלה. 

פרסום

"עם NeoCharge, קבלנים, יועצים ובעלי מתקנים יכולים להפיח חיים חדשים במערכות קיימות. זהו פתרון Plug and Play מלא שעובד גם עם מערכות מיחזור קלאסיות וגם עם מערכות הרחבה ישירה", הסביר יועץ הקירור התעשייתי של Danfoss, Morten Juel Skovrup.

"NeoCharge מוריד את מחסום הכניסה ליכולות טעינה נמוכה באופן משמעותי ופותח הזדמנויות למגוון רחב הרבה יותר של מפעילים למלא את תפקידם במעבר לתעשייה ידידותית יותר לאקלים", הוסיף.

תודה שאתם מבקרים בפורטל "אייר נט ". אייר נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום האוורור ,מיזוג האוויר הקירור והחימום התעשייתי באייר נט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום האוורור ,מיזוג האוויר הקירור והחימום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

משאבת חום Daikin עוברת את מבחן האקלים הקר האחרון

21/10/2024

שניידר אלקטריק רוכשת חברת קירור נוזלי בארה"ב

21/10/2024

עלויות החשמל מניעות את מכירות משאבות החום

21/10/2024

MHI תספק 18 צ'ילרים למפעלי קירור מחוזיים של דובאי

21/10/2024

תערוכת Chillventa חוזרת על הפופולריות שלה עם עלייה של 7.5% במבקרים

14/10/2024

התנגדות המוסדיים: האם אלקטרה תעקוף שוב את החלטת בעלי המניות?

07/10/2024

משאבת חום Daikin עוברת את מבחן האקלים הקר האחרון

21/10/2024

שניידר אלקטריק רוכשת חברת קירור נוזלי בארה"ב

21/10/2024

עלויות החשמל מניעות את מכירות משאבות החום

21/10/2024

MHI תספק 18 צ'ילרים למפעלי קירור מחוזיים של דובאי

21/10/2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום