ג'נסל ביצעה הדגמה חיה בטקסס של המערכת לאנרגיה מבוזרת (DER) על בסיס מימן שפיתחה לטעינת רכבים חשמליים,

ג'נסל נערכת לכניסה לפעילות בארה"ב:

ביצעה הדגמה חיה בטקסס של המערכת לאנרגיה מבוזרת (DER) על בסיס מימן שפיתחה לטעינת רכבים חשמליים, לגיבוי ציי רכב חשמליים ולחירום

 

פרסום

החברה קיבלה תווי תקן של UL עבור מערכת ה-EVOX, שסוללים את הדרך למכירת המערכת בארה"ב

 

באירוע בהשתתפות בכירים מקומיים, חנכה ג'נסל את פתרון ה-EVOX לטעינת רכבים חשמליים ללא תלות ברשת, ואת ה-REX לגיבוי אנרגטי של תחנות משנה של חברות חשמל

 

חברת ג'נסל (GenCell) הישראלית, שמפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מכריזה על השקת פתרונות הגיבוי האנרגטי שלה על בסיס מימן בארצות הברית. ג'נסל מעדכנת על קבלת תקני UL מהרגולטור האמריקאי, עבור מערכת ה-EVOX, מהלך שסולל את הדרך לכניסה עסקית של ג'נסל בארצות הברית. באירוע שקיימה הלילה באוסטין טקסס, חשפה ג'נסל בפני בכירים מקומיים בממשל ובקהילת האנרגיה את הפתרונות הרב-תכליתיים שלה, המשלבים אגירה וייצור אנרגיה על בסיס מימן: ה-EVOX לטעינה ירוקה של רכבים חשמליים, לגיבוי של ציי רכב חשמליים ולחירום, ו-REX לגיבוי של תחנות משנה של חברות החשמל.

 

באירוע הוצגה מערכת GenCell® EVOX, מוצר היברידי ואוטונומי שמסוגל לייצר חשמל ללא תלות ברשת החשמל וללא פליטת מזהמים וכן הדגמה חיה של טעינת משאית חשמלית מדגם FORD LIGHTNING. באירוע, נערכה גם הדגמה חיה של מערכת GenCell® REX, המספקת גיבוי אנרגטי לתחנות משנה של 72 שעות ויותר בעת הפסקות חשמל, גם במקומות מרוחקים ומצבי קיצון אקלימיים. יצוין כי במדינת טקסס מתרחשים לעיתים קרובות אירועים של הפסקות חשמל, שבעקבותיהם מושבתת אספקת החשמל למיליוני תושבים למשך שעות; כך גם בסוף השבוע האחרון, שבו סופות ברקים שיתקו את העיר יוסטון וסביבתה, וגרמו להפסקות חשמל ממושכות בכמיליון משקי בית.

 

רמי רשף מנכ"ל ג'נסל אמר באירוע כי "ג'נסל מספקת חוסן בעת מקרי קיצון אקלימיים, שהופכים שכיחים וחמורים יותר. ייתכן שאף מדינה לא מבינה את החשיבות של חוסן אנרגטי בשעת משבר אקלים יותר מטקסס, שסובלת ממשברים תכופים באספקת החשמל. אירוע זה, כחלק מכניסתנו המתוכננת לפעילות בארה"ב ובטקסס בפרט, מהווה הן הזדמנות עסקית לג'נסל, והן הזדמנות לשיפור החוסן של רשת החשמל במדינת טקסס. פתרונות ג'נסל, מיועדים לספק גיבוי אנרגטי להמשכיות עסקית ומוכנות תפעולית לציי חשמל קריטיים, וכן לתמיכה בכך שהרשת תהיה עמידה ויציבה יותר, כל זאת באופן בר-קיימא לחלוטין, באמצעות מודל אותו אנו מכנים "GreenFSG" – לתדלוק, אגירה וייצור אנרגיה ירוקה – המספק אנרגיה רציפה ונקייה מפליטות – כדרך להאיץ את המעבר לעתיד בר-קיימא ללא פליטות".

 

האירוע דן באתגרי אספקת אנרגיה יציבה וירוקה העומדים בפני מגזר האנרגיה של ארה"ב ובפרט בטקסס, וכן כיצד המערכות שפיתחה ג'נסל תורמות לפתרון בעיות אלו, לרבות ייצור חשמל מבוסס מימן לטעינת רכבים חשמליים, אספקת גיבוי אנרגטי, ייצוב הרשת ואספקת אנרגיה אמינה, רציפה וניידת למקרי חירום בזמן אסון אקלימי.

פרסום

 

באירוע השתתפו בכירים ואנשי מפתח אמריקאים בתחום האנרגיה, בהם: קארל פופהאם, יו"ר המועצה למנהיגות רכב חשמלי ומייסד Mobility+Energy Consulting LLC; אנדרו היגינס COB Texas Electric Transportation Resources Alliance (TxETRA), קן סנייפס מנהל המשרד לביטחון המולדת של העיר אוסטין; ג'יי ג'וזף סמנכ"ל קיימות ופיתוח עסקי, הונדה ארה"ב; בריאן הוף סמנכ"ל שיווק מוצרים בחברת GE Vernova ; טיסי מוריי אסטרטג ראשי ונשיא TurtleX; ומייקל לואיס מהנדס ומדען בכיר באוניברסיטת טקסס.

 

במקביל, חתמה ג'נסל על הסכם עם מרכזCMC (California Mobility Center) , במסגרתו תוצג מערכת ה-EVOX של ג'נסל בעיר הבירה של קליפורניה, סקרמנטו, על מנת לקדם את התחום של מוביליות חשמלית בקהילה.

 

ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם חברות חשמל ופתרונות יחודיים לטעינת מהירה של רכבים חשמליים וזאת ב-22 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה מפתחת פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים עם רשת חשמל מחולשת, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג'נסל מעסיקה כיום כ-130 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם חברה בת הפועלת בארה"ב ורשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה

תודה שאתם מבקרים בפורטל "אייר נט ". אייר נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום האוורור ,מיזוג האוויר הקירור והחימום התעשייתי באייר נט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום האוורור ,מיזוג האוויר הקירור והחימום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ארה"ב תאסור רכיבים סיניים ברכבים חשמליים

26/09/2024

שותפות לוויתן חתמו עם קבוצת חיפה על הסכם לאספקת גז טבעי בהיקף של כ-150 מילי...

24/09/2024

אלקטרולוקס נקנסה 56,700 ליש"ט בגין הפרות של גז F

20/08/2024

מלחמות החניה של העתיד: הקרב על עמדות הטעינה ברכבי החשמל

13/08/2024

פירוק חומרי קירור עם פסולת תעשייתית

30/07/2024

המיתוג החדש של חברת כלמוביל Energy

22/07/2024

ארה"ב תאסור רכיבים סיניים ברכבים חשמליים

26/09/2024

שותפות לוויתן חתמו עם קבוצת חיפה על הסכם לאספקת גז טבעי בהיקף של כ-150 מילי...

24/09/2024

אלקטרולוקס נקנסה 56,700 ליש"ט בגין הפרות של גז F

20/08/2024

מלחמות החניה של העתיד: הקרב על עמדות הטעינה ברכבי החשמל

13/08/2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום