Daikin Cloud Service (DCS) Residential מציידת את המתקינים בכלים לניטור ובקרה מרחוק של הגדרות יחידות הלקוח על פני מגוון פרמטרים, תוך מתן אפשרות לאבחון מהיר ופתרון בעיות שירות.
יכולות הגישה מרחוק המוצעות על ידי Daikin Cloud Service Residential מאפשרות למתקינים ומהנדסים לעבוד מכל מקום. הם מסוגלים לשמור על קשר תוך ניטור, כוונון עדין ושליטה במערכות מותקנות 24/7. גישה מקוונת מקדמת ניתוח תקלות יזום, ומשפרת את זמני ההתערבות לשירות מהיר ויעיל יותר.
זה מאפשר למתקין לגשת לבקרות משתמש כדי לנטר ולהתאים הגדרות מרחוק היכן שמתעוררות בעיות עקב שגיאות הגדרה. הוא גם מציע שליטה על מגוון רחב של הגדרות שטח ומאפשר למתקינים לכוונן עדין הגדרות מתקדמות יותר. אלה כוללים, למשל, התאמה לקמינים, תפעול טכנולוגיית העיניים החכמה של Daikin ותיקון טמפרטורת חדר ממוקד.
עם 36 נקודות D-checker, בתוספת היכולת להציג עד חודשיים של היסטוריית נתונים, המתקינים יכולים לנטר מידע קריטי ברציפות עבור יחידות המגורים. תכונת הדמיה חדשה עם תצוגה גרפית חדשה וזמינות קודי שגיאה עוזרת לפשט את ניתוח המגמות ומאפשרת זיהוי מהיר יותר של בעיות.
עם DCS Residential, Daikin עומד על כך שניתן לפתור במהירות בעיות מערכת פשוטות ללא פגמים במוצר או בחלק, המייצגים למעלה ממחצית מההסברים של הלקוחות, על ידי התאמת הגדרות המשתמש והשטח מרחוק באינטרנט. עבור תרחישים מורכבים יותר הדורשים ביקור בית, ניטור מרחוק מאפשר תכנון מראש והזמנת חלקים.